نیک آزما شیمی، در لیست آزمایشگاه های همکار گمرک ایران قرار گرفت

پیرو فراخوان موضوع بند دوم مصوبات جلسه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ کمیته ساختار گمرک جمهوری اسلامی ایران آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی، طی درخواستی مراتب آمادگی خود را به معاونت محترم امور گمرکی ایران اعلام نمود.

 معاونت مذکور طی نامه شماره ۱۴۰۳/۵۹۷۶۰۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ مراتب موافقت خود را جهت ایجاد دسترسی های لازم در سامانه مربوطه به سرپرست محترم دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اعلام نمود و بدین ترتیب آزمایشگاه با مشخصات ذیل جهت درج در سامانه و ایجاد دسترسی های لازم معرفی گردید:

دامنه فعالیت: غذایی و کشاورزی، کود و سموم

نیک آزما شیمی نماد دقت و نشان کیفیت

جدول کدهای H.S تحت پوشش
خدمات آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی

انتخاب آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی به عنوان آزمایشگاه همکار کود

بر اساس مجوز شماره ۳۴۸۰/۲۴۳ مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی به عنوان آزمایشگاه همکار کود انتخاب شد و گواهینامه مربوطه صادر گردید. بر مبنای مجوز صادره، ۳۰ عنوان آزمون مواد کودی مطابق مندرجات گواهینامه، از سوی این آزمایشگاه قابل ارائه به متقاضیان محترم می باشد.

آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی با بهره گیری از پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات آزمایشگاه و مجربترین کادر آزمایشگاهی آماده ارائه خدمات به دست اندرکاران صنعت کودی کشور می باشد.

نیک آزما شیمی نماد دقت و نشان کیفیت

گواهینامه ISO/IEC17025 نیک آزما شیمی اعتبار بین المللی دارد.

مطابق ابلاغیه مورخ ۲۹ آپریل موسسه ILAC (International Laboratory Accreditation Cooperation) گواهینامه های صادره از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران  (NACI)، دارای اعتبار بین المللی می باشد که این موضوع می تواند به عنوان یک مزیت، بستر مناسبی را جهت ارائه نتایج آزمون معتبر برای محصولات تولیدی کلیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان سموم شیمیایی فراهم نماید.

آزمایشگاه گیاه نیک آزما شیمی که موفق به دریافت ایزو ۱۷۰۲۵ به شماره انحصاری NACI/LAB/1900 از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گردیده است. با افتخار اعلام می دارد که گواهی های آزمون صادر شده از سوی این آزمایشگاه نیز دارای اعتبار بین المللی می باشد و مشتریان گرامی می توانند از مزایای گواهینامه های آزمون این آزمایشگاه در عرصه جهانی نیز بهره مند شوند.

   تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت و دارای اعتبار جهانی برای مشتریان گرامی می باشد.

گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه در مجتمع آزمایشگاهی گیاه نیک آزما شیمی

به مناسبت سی ام فروردین ، مصادف با زادروز حکیم فرزانه و دانشمند ایرانی ، اسماعیل جرجانی ، که به عنوان روز ملی آزمایشگاه نام گذاری گردیده است ، مراسم ویژه ای در محل سالن کنفرانس آزمایشگاه گیاه نیک آزما برگزار شد .در این مراسم که کلیه کارکنان آزمایشگاه حضور داشتند ، جناب آقای احمد رضا مهندسی به عنوان مدیر ارشد آزمایشگاه ، ضمن تبریک این روز مهم ، از تلاشهای کارکنان و همکاران تقدیر و تشکر نمودند.ایشان به تبیین اهداف و برنامه های آزمایشگاه در سال جاری پرداخته و خاطرنشان نمودند که همچنان با تلاش و فعالیت های صادقانه همکاران شاهد تحقق اهداف و برنامه های مورد نظر خواهیم بود.در این مراسم از طرف مدیر ارشد آزمایشگاه ، لوح تقدیری از سوی ایشان به کلیه همکاران اهدا شد.البته همکاران آزمایشگاه نیز در جهت تقدیر و تشکر از خدمات جناب آقای مهندسی ، لوح تقدیری را متقابلا به ایشان اهدا نمودند . شرکت گیاه نیک آزما شیمی ، با اتکا به توان تخصصی ، فنی و دانش کارکنان خود ، به عنوان یک آزمایشگاه پیشرو در ارائه خدمات آزمایشگاهی ، خدمتگذار جامعه تولید کنندگان و واردکنندگان سموم و کودهای کشاورزی می باشد .

برنامه ریزی برای همکاری با موسسه تحقیقات فنی و مهندسی

  به منظور بررسی زمینه های همکاری فی مابین موسسه تحقیقات فنی و مهندسی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با مجتمع آزمایشگاهی گیاه نیک آزما، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ آقای دکتر میر مجیدی معاون برنامه ریزی و دکتر گلشن تفتی رییس بخش صنایع غذایی موسسه از آزمایشگاه گیاه نیک آزما بازدید بعمل آوردند.

  در این بازدید آقای مهندس احمدرضا مهندسی، مدیرعامل گیاه نیک آزما ضمن تشریح توانمندی های فنی و تخصصی آزمایشگاه، آمادگی خود را برای فراهم شدن زمینه همکاری های پژوهشی با موسسه تحقیقات فنی و مهندسی اعلام نمودند.

  در طی بازدید، کارشناسان متخصص آزمایشگاه نیز قابلیت های فنی، پرسنلی و تجهیزاتی آزمایشگاه را ارائه نمودند.

  مسئولان محترم موسسه تحقیقات فنی و مهندسی نیز در این بازدید از آغاز همکاری های پژوهشی با آزمایشگاه استقبال نموده و بر اجرایی شدن آن تاکید فرمودند.

  در پایان این بازدید مقرر شد محورهای همکاری از سوی طرفین به طور مشخص تعیین و اعلام شود تا در جلسات بعدی به چگونگی اجرا شدن آن ها پرداخته شود.

گیاه نیک آزما شیمی از حسن توجه مسئولان محترم موسسه تحقیقات فنی و مهندسی صمیمانه سپاسگزار است.

نیک آزما شیمی در گروه آزمایشگاه های همکار شرکت خدمات بازرسی بین المللی بخرد

    مجتمع آزمایشگاهی گیاه نیک آزما شیمی برای فراهم شدن زمینه ارائه خدمات به طیف وسیعی از شهروندان،مراتب آمادگی خود را برای همکاری با شرکت خدمات بازرسی بین المللی بخرد طی نامه شماره ۸۲۱۰۵۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ اعلام نمود.

    شرکت مذکور نیز با توجه به اسناد و مدارک تقدیمی،طی نامه شماره ۳۴۸۵/۱۰/۰۲ مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۲ مراتب پذیرش گیاه نیک آزما شیمی به عنوان آزمایشگاه همکار اعلام نمود.

    مجتمع آزمایشگاهی گیاه نیک آزما شیمی از حسن اعتماد شرکت خدمات بازرسی بین المللی بخرد صمیمانه سپاسگزار است.

بازدید ریاست محترم موسسه خاک و آب کشور از مجتمع آزمایشگاهی گیاه نیک آزما شیمی

جناب آقای دکتر اسدی رحمانی ریاست محترم موسسه تحقیقات خاک و آب کشور به اتفاق جناب آقای دکتر شهبازی مسئول آزمایشگاه های موسسه ، روز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۱۷ از مجتمع آزمایشگاهی نیک آزما شیمی بازدید نمودند .

   در این بازدید کارشناسان و مسئولان آزمایشگاه توانمندی های فنی و تجهیزاتی را به حضور ریاست محترم موسسه خاک و آب ارائه نمودند .همچنین مدیریت آزمایشگاه بر فراهم شدن زمینه های همکاری، علمی ، فنی و اجرایی با موسسه تاکید و در راستی تحقق آن اعلام آمادگی کردند .

   ریاست محترم موسسه خاک و آب کشور نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران مجتمع آزمایشگاهی نیک آزما شیمی بر سیاست موسسه مبنی بر واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی نکاتی را یادآور شدند و اعلام داشتند که این مجتمع آزمایشگاهی می تواند به عنوان یکی از آزمایشگاه های مورد اعتماد در آنالیز انواع کود با موسسه همکاری لازم را داشته باشد.

       جناب آقای دکتر شهبازی نیز به شرایط و نحوه همکاری آزمایشگاه با موسسه خاک و آب کشور پرداخته و تاکید داشتند که مجتمع آزمایشگاهی نیک آزما شیمی از لحاظ فنی دارای شرایط لازم برای همکاری با موسسه می باشد و لازم است برای اجرایی شدن روند همکاری ، مراحل لازم طی شود . یکی از شرایط خاص برای همکاری معرفی کارشناس آزمایشگاه برای گذراندن دوره آموزشی مربوطه می باشد که طبق توصیه ایشان ، اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

مجتمع آزمایشگاهی نیک آزما شیمی از حضور مسئول محترم موسسه خاک و آب کشور صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.